مبانی نظری و پیشینه رابطه مدیریت دانش با یادگیری سازمانی و خلاقیت سازمانی
مبانی نظری و پیشینه رابطه مدیریت دانش با یادگیری سازمانی و خلاقیت سازمانی |
دسته بندی | مدیریت |
فرمت فایل | doc |
حجم فایل | 196 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 60 |
بصورت فایل ورد
همراه با منابع
بخش اول: مدیریت دانش
2-1) مقدمه 17
2-1-1) تاریخچه مدیریت دانش... 18
2-1-2) تعاریف و مفاهیم مدیریت دانش... 20
2-1-3) اصول و مبانی مدیریت دانش... 24
2-1-4) مدیریت دانش نقطة مقابل مدیریت اطلاعات... 30
2-1-5) مدیریت دانش بعنوان یک استراتژی تجاری برای سازمانها 32
2-1-6) چرخه دانش... 33
2-1-7) ایجاد دانش... 35
2-1-8) اجرای اصلی و کلیدی مدیریت دانش... 36
2-1-9) الزامات اجرایی مدیریت دانش در سازمانها 38
2-1-10) کارایی مدیریت دانش... 39
2-1-11) اهمیت نیاز به مدیریت دانش برای سازمانهای اجرایی و دولتی.. 40
2-1-12) نیاز به چارچوب مدیریت دانش در بخش دولتی.. 41
2-1-13) عناصر مهم در چارچوب مدیریت دانش در بخش دولتی.. 42
2-1-14) فرایند تکاملی مدیریت دانش در سازمانها 45
بخش دوم: یادگیری سازمانی
2-2) یادگیری سازمانی. 48
2-2-1) مفاهیم و تعاریف یادگیری سازمانی.. 49
2-2-2) یادگیری سازمانی؛ موافقت ها و مخالفت ها 50
2-2-3) انواع یادگیری سازمانها 52
2-2-4) یادگیری سازمانی: تردیدها و نسبتها 54
2-2-5) یادگیری سازمانی: چالشهای محیطی و انتخاب... 54
2-2-6) ساختار سازمانی منطبق با یادگیری استراتژیک سازمانی.. 55
2-2-7) سازمانهای نوین بر محوریت دانایی و یادگیری.. 56
2-2-8) نقشآفرینان یادگیری سازمانی.. 58
2-2-9) مزایای یادگیری و دانش سازمانی در عصر جهانی شدن. 59
بخش سوم: خلاقیت سازمانی
2-3) خلاقیت سازمانی. 61
2-3-1) فلسفة خلاقیت... 61
2-3-2) مفهوم، جایگاه و تعاریف خلاقیت و نوآوری.. 62
2-3-3) تفاوت خلاقیت و نوآوری.. 63
2-3-4) فرآیند خلاقیت و نوآوری.. 64
بخش چهارم: پیشینه تحقیق
2-4) پیشینه تحقیق. 67